Home  /  Bliv frivillig i Retsforbundet

Velkommen til Retsforbundets frivillige!

I Retsforbundet arbejder vi for større bæredygtighed, økonomisk retfærdighed og et bedre demokrati. Derfor har vi brug for netop din hjælp. Bliv frivillig i Retsforbundet og vær med at skabe Retsforbundets nye platform hvor vi sammen kan hjælpes ad. Som frivillig i Retsforbundet får du masser af indflydelse, erfaring og et godt netværk. Vi kan tilbyde dig et hav af spændende arbejdsopgaver, og vil lægge stor vægt på at opgaverne matcher dine ønsker og interesser. Et stærkt fundament af frivillig kræfter er nødvendig for at kunne gøre en forskel.

Opgaverne er mange. Vi har et sekretariat, der skal passes, regninger der skal betales, breve der skal sendes, valgplaketer der skal hænges op og meget mere. Uanset hvad du kan tilbyde, så lad os høre fra dig.

Frivlligvideo HD 720p from Retsforbundet on Vimeo.

Bliv frivillig i Retsforbundet

Bliv frivillig i Retsforbundet og lær alt det, du ikke kan læse dig til.
Vi glæder os til at møde dig!

Lad os kontakte dig

Hvis du har lyst til at blive frivillig, eller vil høre mere om mulighederne, så send en email med navn og adresse til frivillig@retsforbundet.dk og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.