Sæt Retsforbundet på stemmesedlen til næste valg!

Home  /  Sæt Retsforbundet på stemmesedlen til næste valg!

Du kan hjælpe! Udfyld formularen herunder og sæt Retsforbundet – Danmarks Bæredygtige Parti på stemmesedlen til næste folketingsvalg! Alt hvad du skal bruge for at hjælpe er en e-mailadresse.

Retsforbundet er Danmarks bæredygtige parti. For os handler bæredygtighed ikke bare om klima og miljø. Det handler også om at skabe en bæredygtig og retfærdig økonomi, hvor alle bidrager og tager ansvar. Vi KAN opnå et reelt frit samfund, og få den tilværelse og verden vi ønsker – men det kræver at vi tager ansvar her og nu!

Vælgererklæring

Email : (skal udfyldes)

Din tilkendegivelse er en støtte til, at Retsforbundet kan opstille kandidater og føre valgkamp – du skal ikke nødvendigvis være enig med os politisk, og du behøver ikke stemme på partiet – men du har naturligvis kun mulighed for dette, hvis vi kan stille op.

Når vi har tastet din e-mailadresse ind i ministeriets system, modtager du 7 dage efter en e-mail med et link, som du skal følge. Her skal du anvende dit NemID for logge ind. Først når du har gjort dette er din vælgererklæring registreret.

Vi bruger kun mailadressen for at få vælgererklæringer og til informationer i den forbindelse og vi kan ikke se, om lige præcis du har afgivet (eller tilbagetrukket) en endelig erklæring. Vi videregiver heller ikke din mail til andre end Social- og Indenrigsministeriet.

Vi vil i den kommende tid løbende fortælle, hvordan det går med indsamlingen. Tak for din hjælp!

Hvis du har overskud til dette, vil det være endnu vildere, hvis du vil spørge en ven, et familiemedlem eller en kollega, om han/hun også vil hjælpe os med at komme i mål med de knapt 21.000 gyldige vælgererklæringer, som det kræver at blive opstillingsberettiget som parti til folketingsvalg. Det kræver blot, at du samtidig deler linket til denne side.

På forhånd tak for al din støtte og hjælp!