Boligbobler og rettidig omhu

Nye boligbobler og regeringen er passiv

Nye boligbobler og regeringen er passiv. Foto : marfis75. Licens : Creative Commons by 2.0

Af Poul Gerhard Kristiansen, Retsforbundets politiske ordfører

Nye boligbobler og regeringen er passiv

49% af landets førende økonomer, giver Retsforbundet ret, og tror på nye boligbobler.
Men når Sass Larsen ligefrem udnævnes til at have en kur, så vil jeg opfordre til at læse nedenstående artikel med forslagene. Artiklen viser, at der reelt ikke er tale om kur, men udelukkende om at være opmærksomme og holde øje med – og ”være meget optaget af det”, som modeudtrykket er i de tilfælde, hvor der reelt ikke er tale om ville gøre noget.

Sass-Larsen og regeringen er desværre stadigt passive.

Det er måske heller ikke så overraskende når man husker, at Sass-Larsen, som viste sin manglende forståelse for den asociale fordeling, som vil komme ud af passiviteten ved at udtale, at det jo ikke havde nogen betydning for ”hans” bistandsklienter i Køge, når boblerne lystigt dansede og friværdifesterne for os få blomstrede. – Altså at det ikke havde betydning for hans bistandsklienter, at der de fælles-og naturskabte værdier ikke blev fordelt socialt retfærdigt, men røg direkte i private lommer! – Med Retsforbundets forslag om skatteomlægning og samfundsdividende vil vi sikre at alle får deres andel.

Der er derfor god grund til at styrke Retsforbundet, så vi kan presse på for handling – inden det igen bliver for sent.

Reference : http://www.business.dk/bolig/flertal-tror-paa-boligboble-her-er-sass-larsens-kur

Vælgererklæring - Retsforbundet

Vælgererklæring. Hvis du hellere vil underskrive vælgererklæringen med en touchskærm end med mus kan du bruge koden her til smartphone eller tablet.